LIVRARE ȘI RETUR

Livrarea produselor 

Produsele achizitionate din magazinul www.ietraditionala.ro sunt livrate prin curier rapid GLS sau alt curier agreat
-Transportul este gratuit pentru comenzile mai mari de 199  lei.
-Pentru comenzile mai mici de 199 leitransportul costa 12 lei.

  • Transportul internațional este de 50 de lei pentru statele din Uniunea Europene

Plata:

  • Se face prin RAMBURS, la primirea coletului,
  • Online – in siguranta cu orice card Visa sau Mastercard (Plata este securizata în 3D Secure. nu se percepe niciun comision suplimentar)
  • Livrarea se face în orice localitate din România în maxim 2 zile  de la efectuarea comenzii (pot aparea intarzieri în perioada sărbătorilor legale, atat din partea noastra cat si din partea curieriilor. Va recomandam ca în această perioada sa va luati o marja de cateva zile ca produsul / produsele sa ajunga la dumneavoastra în timp util).
  • Pentru livrari in strainatate – plata se efectuează doar Online , iar după confirmarea plății, coletul ajunge la dvs între 7 și 14 zile lucrătoare în funcție de destinația dvs.

Politica de retur

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.U.G. 34/2014. Consumatorul are dreptul sa notifice în scris comerciantul ca renunta la cumparare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestarilor de servicii, de la încheierea contractului.

 Produsele se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost receptionate, fara urme de utilizare, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care le-au insotit, împreuna cu o copie a facturii de achizitie, în termen de 14 zile de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. SC UBERESCENT S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii în cel mai scurt timp posibil dar nu mai tarziu de 14 zile de la data denunțării în scris a contractului. Încheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale și nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării automate de primire a acestei comenzi.

Plata transportului pentru retur revine în sarcina clientului.

Nu se accepta retur la produsele distruse, deteriorate, purtate, spalate si parfumate. In cazul in care nu respectati aceasta conditie returul nu va fi acceptat, urmând să se întoarcă la dvs.

Nu vor fi acceptate colete returnate cu RAMBURS. 

Nu vor fi acceptate colete returnate cu plata transportului la noi.

Daca la momentul achizitionarii primiti transport gratuit din partea noastra si doriti returul comenzii integral ,atunci aceasta taxa de transport nu se returnează.

Dacă ați plasat o comanda cu mai multe articole și returnati un (1 ) produs , taxa de transport gratuit nu se pierde.

Pentru a returna un produs, va rugam sa completati formularul https://ietraditionala.ro/formular-retur/

SC Uberescent S.R.L. nu ridica coletele trimise prin Posta Romana, de la oficiile poștale. Decizia de asigurare sau nu a coletului pe durata transportului de la client către SC Uberescent S.R.L cade în sarcina Clientului.

Politica de schimb

Dacă doriți sa schimbați un produs sau mai multe produse din comanda dvs, va trebui sa ne contactați fie prin mail pe contact@ietraditionala.ro , fie prin formular https://ietraditionala.ro/formular-retur/ fie pe chat -ul site-ului.

  • Taxa de transport pentru schimb este de 15 lei, dacă se dorește efectiv schimbul cu un alt produs 
  • Dacă schimbul de produs are un preț mai mare decat cel returnat, va trebui sa achitati diferenta la curierul în momentul schimbului de produse.
  • Dacă schimbul de produs are un preț mai mic decat cel comandat inițial, va vom restitui diferenta in CONTUL dumneavoastra bancar, (caz în care va rugam ca odată cu produsul returnat sa ne transmiteți în colet pe o foaie cu datele complete ale contului dumneavoastra sau pe adresa de mail contact@ietraditionala.ro.

 

Politica de colet refuzat

După ce comanda a fost finalizată și predata curierului , acesta intra în sarcina curierului sa ia legatura cu dvs și sa va anunte ora la care ajunge la dvs, dacă dvs nu v-a aflați în zona la momentul sosirii curierului, aceștia au dreptul la 3 încercări sa va predea coletul. Dacă nici în a 3 a încercare nu ați reușit sa ridicați coletul, acesta se intoarce la expeditor ( ietraditionala.ro) . Mai transmitem încă o data coletul la dvs, dacă și de data aceasta coletul se întoarce refuzat avem dreptul sa nu mai transmitem la această adresă .

Va mulțumim pentru înțelegere